Dött...

God eftermiddag på er alla där ute..
Som ni märkt har det varit riktigt dött här inne, med nada uppdateringar. Sonen och jag har varit sjuka i omgångar. Skolarbeten som ska skrivas, mannen har varit iväg och jobbat veckovis i sträck och pratktiken har börjat.
Men äntligen har jag fått chans att sitta ner och skriva ng rader.
 
Var iväg med mitt foerveralovera team på Scandinavian gathering. Såå kul vi hade och så otroligt inspirerande.
Bjuder på ng bilder.
 
 
 
Vi bodde på Gothia towers. Jättefint hotel, fint rum, sköna sängar, fin utsikt och frukostbuffen var gudomlig. Kan verkligen rekommendera hotellet.
 
Nedanstående bilder lånade jag av Ann-Sofie som jag delade rum med.
Du hittar hennes recension här: Ann-Sofie
 
 
 
 
 
 
En härlig helg.
 Här kommer ni hitta mig den 18 April, ser fram emot det otroligt mkt. Ska bli så himla kul =)
Även allmänheten kan komma, inträdde är endast 50 kr. Hoppas att vi ses.
 
 
Vi kickade igng helgen med våffelteater med min fina vän M och hennes barn:
Tack för en mysig förmiddag vännen
 
Nu ska jag passa på att mysa med min kära man. Sonen är hos sin kompis på lekdejt.
 
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0