Tillbaka till verkligheten...

Ute rasar stormen Egon. Lilla famljen begav sig ner till ica tidigare för att handla. Rättt blåsigt om man säger så. Har fått bli en inne dag idag.
 
I onsdags kickade vi ign vardagen igen efter en skön Julledighet. Som dock kantades av att jag lyckades få halsfluss och sonen öron och hörselgng inflammation. Blev en liten trip till helgmottagninen och medecin för mig och sonen. Lyckades orka med julafton iallafall, dock inte kul att inte kunna gosa med min fina son och brorsdotter.
Fortfarande har inte brossans julklapp som beställdes från stadium kommit, så får ringa kundtjänsten på mån, då grejen har stått under transport från Toftanäs sen 02.44 den 22/12. (tar typ 15 min att köra därifrån, till stadium på Emporia)
Fick jättefina julklappar speciellt av mannen. + en spa helg på Karlaby kro på Österlen, sååå glad =)
 
Skolarbetet sätter vi igng med först på tis, så förra veckan hann jag få in lite jobb ons-fred där jag har praktik, jättekul =)
 
Har varit en riktig slappehelg för oss denna helgen, sååå skönt.
 
På onsdag har jag äntligen tid hos en läkare som ska vara bra på ryggar, så får vi se vad han säger om min.
 
 
Bjuder på lite julbilder:
 
Hoppas ni har det bra där ute i blåsten
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma Mindy

God eftermiddag vännen!
Ja det är så mycket som tyvärr går nu..Har börjar bli förkyld här med och känningar att känslen börjar försvinna i min vänstra arm..ska till kiropraktorn nu på onsdag sen massören och sen har jag fått en waxpropp så man hör inte med högra örat så man hoppas att den släpper under dagen...känns så jobbigt att inte höra som man ska...får ta timme efter timme & se hur dagarna kommer bli nu framöver..Hade alla som varit förkylda stannat hemma från jobb så hade man inte fått det heller..jajja...gilla läget o ta det som det kommer..Det är lita bättre med t med inte helt än..Ha ne fin söndag..kram kram

2015-01-11 @ 13:36:27
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: yasmine mamma till dennis och angelina

tack allt går fin fint här
hoppas du har en bra kväll kraaam

2015-01-18 @ 22:29:08
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Vilka härliga julbilder! :D <3

2015-01-28 @ 16:18:03
URL: http://sojka.nu
Postat av: ♥ Sojka ♥

Tack snälla söta du! <3 Och tack för senast! Ska lägga upp bilder i bloggen inom kort som du bara kan ta av! Har bara haft lite mycket nu sen jag kom hem från Göteborg! kram fina vännen! <3

2015-02-03 @ 12:37:55
URL: http://sojka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0