Viktnedgång...

Ny vecka nya tag =)
Efter senaste veckans vägning stannade vågen på ytterligre nedgång 0,8 kg, i rätt riktning alltså.
En av mina kursare är dessutom föredetta personlig tränare och har satt upp ett matschema till mig som jag följer, blev ju dock lite undangtag i helgen då jag ville smaka lite på tårtorna jag gjort till sonen.
 
Hade mosade halllon och mosad banan mellan lagerna, blev faktiskt riktigt gott, tog en mini mini bit.
 
Goodiebagsen barnen fick.
 
Innehållande bland annat denna samlarmugg =)
 
Känner att jag börjat bli mkt duktigare på det här med att ta mindre när det gäller onyttigheterna, mycket mindre än tidigare. Och ja där har du rätt min fina vän Mindy, det ska fasas ut heeelt är min tanke =) Men svårt när man har en sweettooth som inte är av denna värld. Men på ng sätt ska det gå.


Denna veckan kommer bestå av:
  • Plugg
Meal prep
  • Träning/Promenader
  • Event med SojkaWalles Events på onsdag med min fina vän, ser sååå mkt fram emot detta
  • Outfit till eventet måste inhandlas
  • Elsa mys och middag hos päronen
  • Inflyttningsfest hos Em
Såå mkt att se fram emot denna vecka =)
Sonen lämnar jag först vid 11 så innan dess blir det mys.

Solen skiner och det är perfekt väder för en förmiddagspromenad
 
Hoppas ni får en bra start på veckan
 
Kramar från mig

Kommentarer
Postat av: yasmine mamma till dennis

så fin tårta.
hoppas du får en fin eftermiddag nu ska jag laga mat kraam

2014-09-23 @ 16:38:11
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0