Nya skor...

Insåg att en uppdatering av sko garderoben var nödvänding. Så tog mig en runda in på sportamores hemsida nu på morgonen och klickade hem följande i deras puma rea =)
 
 
 
Har helt gett upp att handla på de vanliga affärerna, då man varken hittar lika fina skor eller i rätt str.
Nu väntar jag med spänning på att dessa sak dyka upp här hemma =) 
Gillar verkligen Sportamores koncept: fri frakt och öppet köp i 30 dagar. Kostar inte heller ng att skicka tillbaka skorna igen. Har handlat av dem flera gng och aldrig har jag haft ng problem. Inte ens när skorna som kom var sönder i spännet. 
 
Idag är fsk stängd och största delen av dagen ska vi spendera med våra bästa vänner. Ska bli sååå kul
 
Hoppas att ni får en underbar dag där ute
 
Kram på er
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamam mindy

Godmorgon vännen..Ja det ska bli trevligt att umgås om några timmar och låta barnen leka av sig sen lunch på Ikea..
KUl med skor..måste med köpa mig nya skor men får vänta tills måndag ska till Löplabbet och sakna mina fötter och se vilka dämpningar man ska ha :)
Ha en fin morgon så ses vi sen.kram

2014-09-12 @ 07:42:27
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0