Back to normal..och Bloggevent med Sojka och Walles events..

Har haft en underbar sommar . Mest jobbade men även semester och annat underbart med familjen och träffat vänner. Idag är det tillbaka till vardagen och skolan igen..
 
Hunnit med en massa redan idag. Lämnat tillbaka kläder och fått sålt en massa kurslitteratur, skönt att bli av med det och samtidigt tjäna ng x kronor.
 
Jag och min fina vän Mindy, ska iväg på detta spännande i November:
 
#sojkawalles  #sojkawallesevent
 
Mitt första blogg event. tack för inbjudan, ng kul att se fram emot i vintermörkret =)
 
Nu börjar alldeldes snart in första föreläsning och jag ska börja bege mig bortot. Men först ett stopp för att sälja ytterligare en bok
 
I malmö skinner solen och det är varmt och skönt, hoppas det fortsätter så
 
Kramar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0