Forever Alovera Party och sminkparty..

Förra helgen blev jag inbjuden av sojka att följa med på först ett Alovera och sedan ett sminkparty. Jag var där tillsammans med min fina vän Mindy.
Det förstnämnda var hemma hos Sofie och fick en jättefin presentation av Forever alovera och deras produkter. Även sojka hjälpte till att presentera. Mkt spännande, gillar speciellt att istället för att bespruta, har de getter som går i odlingarna och håller skadedjur borta och samtidigt ger naturlig gödsling och att förhållandena för arbetarna är bra, tummen upp för det.
Har beställt lite saker som jag ska få imorgon, ska bli spännande =)
Sedan gick vi vidare hem till Sara för sminket, även där en jättefin presentation. Fick träffa en massa trevliga bloggare. Sminket är också från Alovera, en serie som kallas Sonya.
 
Tack Sofie och Sara för bra presentationer och Tack Sojka för inbjudan och presentationen, tack min fina vän Mindy för en mysig eftermiddag med dig
 
 
Ovanstående bilder är från Sofies fina presentation. Hon bjöd på mumsigt godis, frukt och gott te =)
 
Hemma hos Sara bjöds det på en fantastisk buffe med tilltugg mums
 
Här är testandet av makeup i full gång. Jag gillar att man kan testa alla produkter innan ett köp.
 
Kramar från mig

Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Ja vi trivdes så bra med Lena så vi stannade kvar. Är ju fritt val vart man vill gå. :)
Kram

Postat av: ♥ Sojka ♥

Tack för senast! ;) kram

2014-10-20 @ 10:14:38
URL: http://sojka.nu
Postat av: yasmine mamma till dennis

ja det är lite jobbigt
helgen var fin, nu ska jag bara mysa i soffan denna kväll
hoppas du har det mysigt
kraaams

2014-10-20 @ 21:18:23
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Mamma Mindy

Hej vännen..Produkterna finns här hemma om du skulle ha vägarna förbli under denna fredag..Om inte så är jag hemma hela helgen...kram

2014-10-24 @ 13:21:52
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0