Mamma Boost 2014..

Hade turen att få en biljett dit av min fina vän Ann-Sofie.
Och vilken kväll vi hade, en massa skratt men även tårar kom när Andreas berättade om sitt HIV.
Det var jättehärligt att få träffa fina Karin igen och även stiffta bekantskap med ytterligare en härlig tjej, Linda-Marie. OLuch tack så klart till Petra Mede, Andreas Lundstedt och Tomas Järvheden vilken grym show.
Tack allihoppa för denna underbar kväll. Är fortfande ömm i käken efter allt skrattande. Tack även till familjeliv som organiserade detta. En jättefin goodie bag fick man med sig hem och även en från mathem. Tack och bock =)
 
 
 
 
Idag har varit bussy bussy med. Jag har spenderat förmiddagen med min fina A och fixat med kompletteringen av papret och även disskuterat och bestämt vad vårt nästa arb ska handla om =)
 
Sen kom barnvakten aka pappa, tack än en gng för hjälpen och skjutsade mig till Staffanstorp för möte med fina Sara tillsammans med Ann-Sofie, riktigt givande och spännande känner jag. Det här kommer blii såå bra med återförsäljare för Forever Alovera.
 
pussar och kramar från mig

Kommentarer
Postat av: sojka

Puss och kram fina! 💟

2014-11-12 @ 21:17:23
URL: http://sojka.nu
Postat av: Mamma Mindy

God förmiddag fina vän.Så skoj med denna förställning..Va smått intresserad att boka biljetter när det kom ut men fick inte ledigt den kvällen..kanske bättre tur nästa omgång.
Får se hur vi gör i morgon vännen..Hörs av under kvällens gång,.kam kram

2014-11-13 @ 10:51:47
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: yasmine mamma till dennis

Önskar dig en fin helg.
härligt med massa skratt det behövs alltid
kraaam

2014-11-14 @ 20:36:01
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0