Life put on Hold...

Ja det känns så iallafall suck. Nerv i kläm i ryggen vilket resulterar i smärta och inget jag gör funkar. Mina övningar från sjukgymnasten ger ingen verkan heller suck. Idag får min fina vän A köra mig till Hbg och min sjukgymnast där. För nu kan jag knappt gå. Och som det inte var nog så har jag nästan konstant värk i resten av ryggen och sover knappt på nätterna. Att vara jag är inget kul nu. Blir till att kontakta läkaren och få ryggen hittad på och röntgad för jag orkar inte ha ont nästan konstant suck. Nog med klagande från mig lol. Har hunnit med att köra en kickstart från forever alovera om än jag var tvungen att bryta i slutet pg av nerven. 2 kg gick jag ner och min mage var bättre än ng sin när jag drack gelen det ni :) 
Har också hunnit med att fyll år. Blev glatt överasskad på morgonen av att mina föräldrar kom in och sjöng för mig tillsammans med mannen. Som jag saknat det. Fina presenter och god mat blev det också. Han kan min man 😊
 
 
 
Riktigt nöjd med min dag :) spenderades dock hemma vabandes men vi hade mysigt. Sen blev jag ju även firad på lördagen då vi firade mamma,för brosan och hans familj var nere. 
 
 
 
Nu ska jag försöka få lite mer sömn. 
 
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0