Kickstart...

Jag vände i går över ett nytt blad i mitt liv. Jag körde igång forever aloveras kickstart program.
Detta för att hjälpa min kropp att rensa ut de 3-6 kg slaggprodukter vi har i oss. Som påverkar våra inre organ och vårat immunförsvar och även vår hormon balanse. De första 2 dagarna intar man ingen fast föda och dag 3-9 får man äta 600 kcl.
Första dagen var lite små svår, Jag var lite illamående, lätt huvudvärk och småhungrig. Det som var det svåra var min förkärlek för mat. För det var mammas födelsedag, så det serverades frukostbuffe och till lunch laxpaj. Att sitta där med sin alovera gel och sedan en proteinshake, var inte en walk in the park. Men det gick. Inte blev det lättare på kvällen när mannen best för att köpa pizza till honom och sonen.
Känner på mig att detta kommer bli såå bra =)
 
 
 
Startade även en lite tidig födelsedags firning av mig.
Fick denna fina av min bror och hans familj. Sååå glad.
 
 
Lite bebisgos hans det också med =)
 
 
 
En riktigt härlig helg.
 
Nu är det tillbaka till vardagen igen, idag blir det jobb + pluggande.
 
Hoppas att ni har haft en lika härlig helg som vi har haft.
 
Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: yasmine mamma till dennis

förstår att det inte var så kul när man vill inta lite god mat hehe.
hoppas resultatet blir det du vill uppnå.
Här blir mys kväll med gårdagens bullar hehe och lite tv men först nu skumbad
kraaams

2014-11-17 @ 18:07:21
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Mamma Mindy

God förmiddag fina vän!
Hoppas att allt är bra med dig och du får en fin solig tisdag. Hoppas att vi snart kan få till en dag att träffas på..kram kram

2014-11-25 @ 09:40:38
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0