Fullspeckad helg...

Sonen och jag kickade igng dagen med en runda till viktväktarna, tyvärr hade jag gått upp 2 hg. Så nya friska tag som gäller nu =) Sen promenaderade vi hem, riktigt sköönt ute. 28 min promenad var inte helt fel..
 
Passade på att möta upp med grannen och ta en promenad med grannen och hans hund och sen hem till dem då jag behövde låna skrivare.
 
Sen har jag faktiskt jobbat lite. Jag har registrerat mig som återförsäljare hos forever alovera. Och håller nu på att boka in lite visningar, går faktiskt rätt bra. Känns riktigt spännande det här, Ann-sofie är min handledare och hjälper mig med det hela. Riktigt duktig tjej och härlig att umgås med. Tack fina Mindy för du presenterade mig för henne =) Har även hunnit med en utbildningskväll. Riktigt givande och intressant.
 
 
 
Bjuder på bilder på ng produkter jag beställt via Ann-Sofie. Det översta är en kickstart som jag ska köra på efter praktiken är slut (mån-tors) sen är det skolan som gäller igen =) Sista bilden är krämer till anisktet mm och heat lotion som är skönt för trötta ryggar =)
 
Ser fram emot detta och se hur det kommer gå =)
 
Ikväll är det dags för halloween party hos våra bästa vänner. Och på söndag blir det bussen till Staffanstorp och hälsofika hos min fina handledare Ann-sofie =)
 
Sen ska jag fixa inför praktiken mellan varven. Ska planera in en samling som ska filmas (uppgift för praktiken) och läsa på lite inför tors när min handledare kommer. Bussy bussy
 
Nu blir det dock lite film mys med min fina son.
 
Kram på er

Kommentarer
Postat av: sojka

Och du är lika härlig! 💖😃

2014-11-03 @ 00:43:58
URL: http://sojka.nu
Postat av: yasmine mamma till dennis

skönt med promenix
ja halloween var mysig med både kyrkogårdsbesök och disco för lill killen
nu blir här en slapparkväll i soffan ska kika på julinredning
kraam

2014-11-03 @ 19:49:27
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0