Underbara klämdag...

Sååå härligt med lång ledigt, vi njuter för fulla muggar här hemma =) Solen strålar och det har varit riktigt sommarväder här i Malmö. Igår blev det en tripp till ikea för inköp av nya köksskåp, japp vi gör om igen. Mannen här hemma håller på att bli galen då jag alltid ska göra om och förnya lol. Nu står han här och svär och försöker sätta upp våra skåp =) 
Igår hanns det även med lite fika i grannarnas trädgård, myyys.
Idag försöker jag övertala mannen att vi ska åka hit :
 
                                       
 
 
Får se hur det går med det =)
 
Fick hem snyggaste sandalerna från Sportamore. Inte första och heller inte sista gng jag beställer därifrån. Frifrakt och aldrig ng problem om det skulle bli fel. Stort plus för otroligt trevlig och hjälpsam personal på kundservice med. 
Dagens tips =)
 
 
Bild lånad från deras hemsida. Tyärr var spännet sönder så jag fick skicka tillbaka dem, men med deras snabba leverans dröjer det inte länge innan jag har ett par nya =) 
Otroligt sköna och perfekta till semestern.
 
Bonborst
Sen måste jag även slå ett slag för min mammas borstbindarkurs. Var med och band förra helgen. Jättekul =)
Den första borsten är en rotfrukts eller svampborste och den sista en frisör borste (mannen klipper ju sig själv här hemma) Har även tidigare gjort babyborstar. Finns en massa olika borstar man kan binda. Bla en brödpensel till att pensla bröd med, bästa brödpenslen jag någonsin haft iallafall. Perfekta presenter och att man sedan gjort det själv är ju x roligt. 
 
Skulle man var intresserad håller hon kurser lite då och då.
 
 
Nu ska jag återgå till min frukost och fortsätta njuta av dagen
 
xoxo 
 

Kommentarer
Postat av: mamma till william och wilma

Där har vi din mamma på bild med :) Hoppas att allt är bra med dig denna förmiddag..Här har vi redan varit nerom om förskolan o hämtat lita kläder sen en runda till Ica kvantum o snart ska vi ut o leka lita på gården..Hur ser veckan ut för dig att träffas som kommer? kram kra

2014-05-08 @ 08:57:41
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: mamma till william och wilma

Hej på dig vännen.
Nästa onsdag får så fall bli vid 1600 tiden en liten lekplats lek på gården efter förskolan.Torsdag jobbar jag hela dagen och rresten av familjen är ledig så då kan vi inte..Fredag eftermiddag vid 1600 funkar för oss jätte bra en stunda..Sen får vi träffas en helg,blir lättast så..Ha en fin onsdag..kram kram

2014-05-08 @ 12:37:39
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0