Mys söndag...

Mannen jobbar idag med, 7 dagars vecka för honom. Lite tråkigt att vi inte fått ha honom hemma hela helgen känner jag. Speciellt som han åker till Kristianstad på måndag morgon och sen kommer hem tisdag kväll. Men vi klarar oss den lilla mannen och jag =) Massa mor och son mys blir det. Blandat med skolarbete, har en portfolio som ska vara inne på tisdag. Ska försöka skriva klart idag.
I kväll blir det som vanligt söndagsmiddag hos svärisarna, skönt att få slippa laga mat. Sonen är överlycklig då han får leka med sin favorit farbror Markus.
Bjuder på en gammal favo bild på sonen.
 
Skulle köpa ny solhatt från le petit bateau (samma som på bilden) men babyshop hade bara upp till st 4 år. Suck. Hittade dock solhatten från förra sommaren (även den samma) när jag sorterade bland babykläderna i fredags och den passade faktiskt fortfarande yay.
 
Nu ska jag försöka koncentrera mig och få lite skolarbete gjort här hemma.
 
Hoppas att ni har haft en mysig helg som jag har haft.
 
Kramar från mig och min älskling
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma till william och wilma

Godmorgon vännen...Då ses vi en stund på onsdag vid 1530 tiden..kan träffas på gården sidan om förskolan :) Hoppas att du får en fin start på veckan..Ha med dig 50kr på onsdag så tar jag med mig klänningen,,,Ni kan ju komma hem till oss för en liten fick också :) Ha en fin måndag fina vän.kram kra

2014-05-12 @ 07:25:37
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: mamma till william och wilma

God middag..snart blir det choklad pudding och grädd..mums va gott..Ha en fin start på veckan så ses vi på onsdag..Om vädret är bra kan vi ta fikan ute på gården om inte så här hemma..Säg till en helg som passar er som vi hittar på något skoj..kram kra

2014-05-12 @ 12:02:54
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0