Härlig dag med finaste brossan och svägerskan..

Sådan stressig dag man hade igår. Först eximination i skolan. Sen blev det en promenad med finaste Alma till triangeln med lite stop emellan. Vi hade dötid innan mitt jobb möte :) Fixade min födelsepresent från föräldrarna. Värdens skönaste gympa skor. Såå nöjd. Sen blev det bussen och en runda på emaus björkå innan vi skilldes åt. Mysigt att spendera lite tid med sina vänner :) . I onsdags ringde han som är fsk chef där jag har praktik och erbjöd mig sommar jobb såå jäkla gött. Igår var jag där på möte och såg lokalerna och träffade pedagogerna. Otroligt trevliga  och härliga så jag är säker på att jag kommer trivas som fisken i vattnet :)  såå otroligt glad. Sen blev det hem för att handla mat och upp för att städa och fixa maten. Mannen hämtade sonen. Sen kom Tina och hennes familj. Hade en jättetrevlig kväll. Tack fina ni :) 
Idag har min bror och hans fru varit på besök under dagen. Såå kul att se dem då vi inte sets sen december. Käkade lunch och tog en vända till lekplatsen med H. Nu väntar h och jag på pappa som varit och jobbat hela dagen.   
Hoppas ni har haft en lika mysig om än stressig början på helgen som jag haft.
 
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0