Min stackars lille kille...

 
Hade en mysig fredags eftermiddag hos bästa vännerna tills leken slutade med 2 Jack i läppen. Två stygn och ca 40 min senare fick vi åka hem från akuten igen. Min underbara vän hjälpte och stöttade när det hände, tack än en gång vännen vad skulle jag gjort utan dig. Och tack för en innan olyckan mysig eftermiddag med er :)
 
Var inte lätt att få mat i sonen sen, läkaren sa att det var flytande föda i 20 h. Inte helt lätt med en mat kräsen kille. Lite smoothie fick vi i honom iallafall. På lördagen var vi hemma och tog det lugnt. Rensade och städade på sonens rum. En hel svart sopsäck sorterades bort, ja en hel säck såå skönt att sortera undan. lite tvätt blev det med och en runda med den kissande katten till veterinären, fått antibiotika så ska vi se om det hjälper mot kissandet överallt.
 
På söndagen blev det en runda till hbg och jag och sonen stannar här till tisdag eftermiddag då mannen hämtar med oss på väg hem från Halmstad. 
Vi passade på att gå på fotbolls match HIF -Falkenberg
 
 
Sonen var inte så imponerad och gnällde mest. Inget roligt väder dock ett tag stod det som spön i backen. Men sen precis efter första halvlek tittade solen fram.
 
Måndagen blev inte supermkt gjort, en runda till XXL vildmark och Stadium outlet, den senare en riktigt riktig besvikelse men den första wow vilken affär. När vi ändå var ute och körde blev det en runda till lekmer och a babyproffsen, sonen blev ett paket starwars lego och en solhatt rikare. Dagen avslutades med lekplatshäng.
 
Idag körde vi till Frediriksdal och tittade runder innan hemvändning för lite lunch och en fika med mannen när han sen kom för att hämta oss. Nu är vi tillbaka i Malmö igen, skönt att vara hemma.
 
 
Bjuder på lite bilder från Fredriksdal
 
En väldans nyfiken närgången nybilven mamma get, med världens sötaste små killingar =)
 
Nu ska jag sortera barnkläder, på fredag ska jag och min fina vän stå på Folkets park och sälja barnkläder, kom förbi vet jag och fynda.
 
 
Kramar från mig och en kille med en nästan heelt läkt läpp. Imorgon rycker stygnen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Mindy

God förmiddag vännen..Tack själva för en mysig eftermiddag i fredag..Skönt att det börjar bli bättre med honom. Barnen är hemma för det går kräksjuka o mag igen på skolan..wile mådde inte bra i går så t stanande hemma med båda barnen o i dag stannar de hemma o vi hinner avlösa varandr ao samma emd i morgon tror jag..återstår att se..Wille har lita ont i magen..Ses på fredag vänne o hörs av i morgon..kram kram

2014-06-04 @ 10:19:57
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma Mindy

Låter som en mysig helg ni hade i Helsingborg dok otur med vädret..vi hade strålande sol o jätte varmt i trg..Kram kram

2014-06-04 @ 10:22:03
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Tack! :) Och ursäkta för sent svar hihih

2014-06-05 @ 23:03:20
URL: http://sojka.nu
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja det är mys
ha en fin nationaldag
kraam

2014-06-06 @ 16:50:17
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

åh vad kul.
ja jag hade en underbar dag.
Får önska dig en fin kväll nu ska vi ut på en promenad
kraaam

2014-06-07 @ 18:00:05
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0