Finalyyyyyy........

Sista skolsaken idag. En härlig exkusion till Käglinge naturområde, med håvande av olika små djur. Byggande av fågelbo och tåg med blad som biljetter. Lite bränd, aoww. Med min fina vän A.  
 
Var otroligt trött efter dagen och hade helst velat stupa rakt ner i sängen. Men mannen är bortrest till imorgon och ett sista atbete som skulle avslutas och lämnas in. Mathandling och fixande och läggning. Men nu äntligen är allt klart, så nu blir det lite Glee innan jag lägger mig för kvällen. Nöjd med min dag.
 
Imorgon bär det av på nya äventyr för sommaren, har fått vikariat på en förskola på Seved, Mitt emot där jag har praktiken. Och nej jag är varken rädd eller orolig för varken öppning eller stängning, Trots mycket skit händer här, har jag aldrig sen jag började praktiken 2013 kännt någon oro alls. 
Verkar vara ett härligt arbetslag och jag kommer till en början vara på småbarnsavdelningen...
 
 
Härlig natur på Käglinge.
 
 
Over and out ....

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

vad kul med småbarnsavdelning hehe.
massa goa små kidz.
Idag har vi haft avslutning på förskolan så nu väntar ett härligt sommarlov.
Hoppas du får en fin dag
kraam

2014-06-12 @ 16:01:33
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Mamma Mindy

God kväll snäckan!
Hoppas att allt är bra med er alla och ni har haft en mysig helg & får en mysig sommar kväll.
Vad för skoj har ni gjort denna helg?
Ses på fredag.kan höras av på torsdag vilken tid som vi ska träffas och hur vi lägger upp dagen för midsommar.
Ha en mysig kväll.kramkram

2014-06-15 @ 19:12:12
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0