Uterly and completly nackerd...

Idag var det min tur att öppna på jobbet. 04.15 var jag uppe i morse, så är nååågot trött. Vädret idag har verkligen dåligt, stundom har det stått som spön i backen, så det fick bli en inne dag, då bara en av mammorna har tat med regnkläder och gummistövlar till fsk.
 
Idag har jag och barnen bla gjort det här:
Bilden är lånad från min nya favorit sida. The imagination tree på facebook. Otroligt myckt bra saker.
Här är det både matte (former), färg men även motoriken som tränas. Så vill ni ha ideer på vad ni kan göra med barnen både hemma och på förskolan, är detta verkligen värt ett besök.
 
Semestern börjar närma sig nu, 9 jobbdagar kvar sen är det semester som gäller. Sonen tar semester redan nästa vecka och kommer spendera den hos mina föräldrar som det ser ut nu. Ommmm inte hans lilla kusin, min lilla brorsdotter bestämer sig för att titta ut vill säga. Ihhh jag ska bli faster, såå spännade och som jag och h väntar och längtar.
 
Hoppas att ni får en bra start på veckan. Kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Mamma mindy

God kväll vännen.
Kul att träffas på ica innan. Barnen sover strax innan 19,,så skönt med lugn nattningar..gör sån skillnad på det där onödiga socker intaget,,blir bara vid speciella tidpunkter nu framöver.skönt näär man ser resultat.
Den där bil stolen ja pratade hittar vi inte,vi letar som en tok..men när den duker upp blir det en beställning..se på fredag.kram kram

2014-07-16 @ 20:18:12
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: yasmine mamma till dennis

Hoppas dessa 9 dagar går fort så du får semester stackare att gå upp så tidigt,
själv sover man aldrig mer än 2 timmar per natt men ligger alla fall i sängen till 8 .
mysigt med alla pyssel grejer ni gjort på förskolan. sånt är så himla kul.
nu ska jag vila efter att ha fixat i sonens rum.
kraam

2014-07-16 @ 23:00:34
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0