Hawaiian Tropic från reddville...

Har fått hem ett paket från Reddville med tamponger och prov på solskydd från Hawaiian Tropic, ska bli spännande att prova, då jag har varit nyfiken på detta märke en längre tid. Tack så mycket säger jag.
 
 
Jobbet flyter på och jag trivs fortfarande som fisken i vattnet. Vi har sammanslagning med två andra fsk nu under 1 månad. Bla med fsk där jag har praktik, dock är de barnen från småbarns och inte stora barns där jag har min praktik.
Massa kul hittar vi på. Idag har vi tex varit på teater i närheten av Seveds plan.
Bjuder på lite jobb bilder :
 
 
 
 
 
Efter denna veckan är slut är det "bara"  veckor kvar tills semestern. 2 för sonen. Sen bär det av till Turkiet, längtar.
 
Inte bara det vi väntar på i sommar utan sonen ska få en liten kusin och jag ska bli faster. Ska bli såå spännande. Mindre än en månad till beräknat. 
 
Hoppas att ni har en bra vecka.
 
Kramar från mig :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Å vad roligt att du trivs med jobbet och härligt med 2 veckor till semester ;)

2014-07-02 @ 19:34:38
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: yasmine mamma till dennis

tack snälla.
va bara nån dag sedan jag berättade, så de är nytt *hehe*.
Håller på att städa nu innan killen kommer så blir de kvälls mys här med ostbricka
kraaam

2014-07-02 @ 19:38:08
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0