pomp de lux...

 
I går var jag på pomp de lux party hos min kompis Us granne. Måste säga att jag blivit alldeldes frälst. Sååå mkt fint både till killar och tjejer. Mest tjejer då. Super mjukt var det.
 
Följande blev beställt till sonen:
 
 

Bilderna lånade från Pomp de luxs hemsida.
Den vita tröjan blev beställd i Nayv med. Riktigt nöjd med min beställning, får se när kläderna kommer.
 
Något Ikea blev det inte för mannen och sonen i Lördags. Istället ett besök till "Tecknade Museet" eller Tekniska Museet som det heter i folkmun lol.
Mannen lovade dock att fixa med inredningen i veckan istället, ska bli spännande att se när det blir av =) Hoppas på att det blir så bra som jag tänkt mig.

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja det är super mys. Nu är det ju som man gör saker med en kompis. det är så kul att umgås hehe.
Idag har vi vart på en invigning av en lekpark , det tyckte han var jätte kul.
Nu känner jag mig helt slut.
gillade den vita tröjan , byxorna och skärpen du beställt.
Nu ska jag ta upp min lilla ansiktsmålade tiger ur badkaret.
Kolla in mitt toffel tips på sidan
kraam

2013-10-07 @ 16:58:13
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Det var fina kläder du har beställt..Tror du kommer vara nöjd när du får hem kläderna..KOmmer göra en beställning snart igen där i från...Ha en fin helg fina vän..kram kram

2013-10-11 @ 17:06:39
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack snälla tyvärr mkt sämre idag.
kram

2013-10-12 @ 00:58:26
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0