Lite nytta

Min lilla kille förförra sommaren
 
 
 
Suck , imorse när jag vaknade kom jag på att jag missat en grej i min rapport jag lämnade in igår. Suck. Komplettering here I come.
 
Idag blev det en runda till net on net för att fixa ny förstärkare. Lite vikning av tvätt har också hunnits med. Nu håller jag dock på att räcka i soffan. En muntlig framställning + rapport att skriva när man inte är riktigt frisk . Det tar på krafterna Att sonen dessutom hade växtvärk i benet och ena armen i natt och var vaken i typ 2 h i natt gör ju inte saken bättre. Tanken var ju även stor städning idag. Men ja man kanske borde lyssna på kroppen och inta soffan istället
 
 

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack
hoppas du får en fin kväll
kram

2013-11-09 @ 22:25:32
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja åhh nu ska jag ta och sova super trött hehe kraam

2013-11-12 @ 00:58:26
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0