Loppis BlogBag

Nu i veckan fick jag äntligen hem min blogbag paktete. Sonen var eld och lågor då det innehöll ett nicke nyfiken resekit till honom. Tusen tack Loppi för denna chansen.
 
 
 
 
 
 
Tyvärr var sonen lite besviken av nicke paketet då det mest riktade sig för lite äldre barn, han med sina 3,5 år kan ju inte läsa eller förstå 5 fel. Men med hjälp av pappa kunde han ändå göra grejerna i den, bäst var ju målar bilderna tyckte han.
 
Min bedömning : Tyckte det var ett jättefint kit med roliga saker i, önskade dock att häftet hade varit lite tjockare då detta görs klart rätt snabbt.
 
I mildas kokbok fanns det hur mkt gott som helst och jag ser fram emot att baka därifrån. Så gå in på mildas hemsida och beställ den kostnadsfritt, de har även en smidig mobil app att använda när man lagar mat och bakar, smidigt att inte behöva asa med datorn in i köket.
 
I morgon invigs barnängens dusch kräm, den luktar underbart iallfall.
 
Grillsåserna invigs i helgen då vi firar min fina pappa som fyller år idag. Grattis älskade pappa.
 
Vet att det har varit mkt tyst här på sistonde och sena svar på era kommentarer. Men har sååå mkt i skolan att göra att det enbart är familjen och skolan som prioriteras för närvarande.
 
Nu blir det sängen, imorgon väntar heldag i skolan för förberedelse av eximination 1. Mkt  mkt mer än jag trodde detta skulle vara. Snaaart sommarlov dock. Läääängtar
 
Kvällen avslutas på alldra bästa sätt i bästa vänners lag och firande av deras födelsedagar.
 
xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Sara Tilling

Du skrev om ont i ryggen efter squats. Jag skulle faktiskt behöva se en bild på dig när du gör en knäböj. Antingen så är det träningsvärk efter att ha klämt ihop skulderblad = bra eller så har du tappat hållningen och kanske överbelastat ryggen. Kan du maila mig en bild? 😊 (Älskar att kunna hjälpa till)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0