Praktik klar...

God eftermiddag.
 
Hoppas att ert väder har varit lika underbart som det Malmö har bjudit på de senaste dagarna.
 
Min 4 veckors praktik slutade i torsdags och jag saknar pedagogerna och barnen på förskolan jag var. Underbart ställe med underbar personal och barn =)
Nu är det tillbaka till skolan där en del väntar. Ett grupparbete och sedan en artikel. Hade först lite panik över artikeln men nu ng dagar senare har jag kommit på vad jag ska skriva om och det är skönt. Måste bara få det bekräftat av basgruppshandledaren så jag har tänkt rätt, then im good to go. Har slängt iväg ett mail så nu blir det bara att vänta.
 
Har börjat på en ny diet, får se hur den går. Dukan dieten och befinner mig nu i attackfasen där jag ska vara i 5 dagar. Så här har jag ätit hittils idag:
 
Frukost: Dukan pannkakor, te, och glas med vaniljyoughurt
Lunch: Hemmagjord köttfärsås, keso och kalkon skivor
Mellanmål hittils: Lättmjölk med fettreducerad kakao sötade med lite stevia
 
Kvällmat har jag dock inte kommit på så det får framtiden utvisa
 
Nu ska jag sammanställa lite från praktikten.
 
Bjuder på en bild från förra sommaren på mina favorit pojkar.
xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag vännen..Tråkigt att det inte blev av..Men jag och barnen ska ta en vända till godis butiken ska ni följa med på en promenad bort,,så vi kan ändå träffas en stund..? kram kram

2013-03-08 @ 11:16:27
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0