Dunderförkyld

Hade en riktig trevlig förmiddag/eftermiddag. Var på babyhippa för Ulli. God mat och rolig lek. Men fick en jäkla förkylning, ögonen rann och rann men mådde helt ok förutom det. Sen slutade det och jag trodde jag var fitt for fight. Marie och Erik var här och fikade och vi hade en härlig pratstund tack för igår min fina vän. Min pappa tittade in en stund på kvällen sen med det sista av mina saker: 2 sopsäckar med gosedjur, En liten kartong med böcker, en större med brudklänningen, kattlåda och mammas gammla byrå som hon hade som
liten.
Men blev sämre igen på kvällen och har legat nerbäddad hela dagen vilket jsg kommer göra imorgon med. Bra timning med arbete o artikel som ska in jaja det löser sig alltid.
Hoppas ni mår bättre än jag
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0