Conteiner..

Mannen och jag har varit duktiga och sorterat en massa. Nästan 4 helt fulla svarta sopsäckar + lite annat åker i conteinern som kommer imorgon. Har nästan gått över och sorterat hela lägenheten och hela förrådet. Kommer sortera det sista imorgon när jag har lite paus från pluggandet. Idag har jag varvat pluggandet med att sortera ut nästan allt i hela köket, bara vitrinskåpet kvar nu. Gäller att vara på direkt när Conteinern kommer, den fylls väldigt väldigt snabbt. Men ska bli sååå otroligt skönt att bli av med sakerna. Kommer lägga ut och säja en massa sen med, förhoppningsvis till helgen kommer en del saker ut på blocket. Även en massa kläder som ska ut på fb. Vuxen kläder, barnkläderna sparar jag till barnloppis på folkets park var jag kommer stå i sommar med bästa vännen. Har redan skickat vissa saker till auktion. Jätteskönt att bli av med så mkt. Har lite till som ska iväg på auktion, förhoppningsvis
(Bild lånad från Bokia.se) Detta är en bok som jag läst mng gng om och kan verkligen rekommendera. Det hon skriver stämmer verkligen, i alla fall på mig. Förkylningen börjar i alla fall ge med sig, underbart. Önskar bara att jag kunde komma på en situation att tolka till artikeln jag ska skriva. Men kommer säkert när jag sätter mig med det. Underbart att instagram blivit integrerat här så man kan komma åt bilderna. Mannen gjorde en stor beställning på Kaffekapseln på nätet och idag kom paketet:
Sonen blev överlycklig av de två små chokladen från Marabou som följde med. Han var på kapslarna och valde direkt varmchoklad som han och jag gjorde tillsammans till honom. Det är Hugos =) sa han, sötnöten. Roliga är att han själv tog ett av chokladen och gav det andra till sin pappa, han har helt plötsligt börjat dela med sig. Innan var det inte tal om det. Han blev piss sur om han var tvungen att dela med sig. Nu gör han det självmant. =) Sonen sover sen ng timmar tillbaka och jag och mannen ska ha kvällsmys xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0