Sommarlov/ Föräldrarledighet

Nu har jag äntligen lagt undan skolböckerna för sommaren. Såååå skönt. Nu väntar man på att få betyget för de två sista eximinationerna och hoppas på att inte behöva göra omtentamen i augusti. Håll tummarna =)
 
Sonen har gått på sommarlov och jag har tagit föräldrarledigt. Har inte fått ng vikariat som jag hoppats på, men det kanske kommer =)
 
Vi har haft ng underbdara dagar med strålande sol och jättevarmt. Mkt ute och mkt "utflykter" har det blivit. Idag strilar tyvärr regnet och tyvärr blev så blev dagens lekdejt inställd, men efter lunch blir det en runda bort för att fixa en ny fläkt, lyckades välta och förstöra vår igår. Suck. Kommer även bli en lite fika för mig och sonen på Ilva är tanken, får se hur det blir med det dock, man vet ju aldrig med småbarn.
 
Ng mysiga lekdejter med våra bästa vänner har hunnits med och även kalas och grillning. Bröllop för brossan och en massa mormor och morfar mys. 
 
I helgen väntar, kalas för min barndomsvän, känt varandra sen vi var ca 3 -4 år tror jag det är. Har inte umgåtts på typ 10 år men har nu hittat tillbaka till varandra och börjat umgås lite smått igen. Sonen kommer vara hos farmor och farfar. Söndag väntar kalas för mannens lillasyster.
 
Vet att det har varit vääääldigt dött här inne, men lusten har varit som bortblåst när det gäller bloggning.
Meen jag  har instagram och där kommer det upp bilder rätt ofta, heter lussekatten82
 
Bjuder på lite instagram bilder:
 
Världens finaste bröllopspar, tack för en helt underbar dag, längesedan jag hade sååå kul
 
 
Har även blivit egentid med min bästa vän, precis vad jag behövde =)
 
En massa golf har vi hunnit med, eller inte jag men mannen och även sonen
Har även testat grillsåserna i loppis blogbag.
Jättegott till grillad korv, de gick åt som smör i solsken och får tummen upp av både mig och mannen. Inte för söt och mkt smak. Såserna kommer från coop

Även ko släpp med mormor och morfar har hunnits med sen jag skrev sist
Häftigt var det och sååå mkt folk. Sen fick man även titta och klättra i maskiner, sonen var i himmel riket, höll ju inte på att få med honom hem igen. Dagen avslutades på bästa sätt, grillning med bästa vännerna
 
Hoppas att ni får en bra dag
 
xoxo
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Så skönt att du har fått tider av läkaren så du kan få rätt på din rygg.
Så trist väder denna dag bjuder på..får hoppas att det slutat att regna runt 15 när vi ska ner till förskolan och jobbet.
Ha en fin dag.kram kram

2013-06-13 @ 11:54:48
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tyvärr gick mötet inge bra men vi vänjer oss
hoppas du har en fin sommar och en bra kväll
kraam

2013-06-16 @ 21:58:33
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0