Bloppis

Har lite saker liggande här hemma jag gärna vill bli av med.
Är ni intresserade, skriv här eller släng iväg ett mail till [email protected]
 
Elektrisk steralisator från philips avent. Sparsamt använd. 400kr
 
Philip avents steralisator för mikrougn. Bara avsköljd aldrig använd då den inte gick in i mikron.
250 kr
  
Ovanstående skickas inte. Kläder kan dock skickas.
 
Vinteroverall. Str 92 Använt skick. Dock inga hål. Men tvättpåverkad och lite sliten i tyget och på reflexerna. 
Mer åt det trukosa hållet än vad som syns på bilden. 350 kr. ink eller hämtas i Malmö eller helsingborg  
 
Vinteroverall från name it. Fint begagnat skick. 250 kr pp 
 
Kommer komma upp lite barn kläder och även vuxenkläder här snart.
Barnkläder finns från str 50 upp till 98. Mest för pojkar men en del unisex med.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Åh jag städar med bort kläder! Så skönt!! Sorry att jag inte svara på din fråga innan men denna veckan har varit HEMSK!
Jag pluggar in enstaka ämnen så att jag kan ta min Beteendevetarexamen. Men men.. nu är det "bara" en c-uppsats kvar =)

2013-01-27 @ 12:20:42
URL: http://www.femme.se/fnulan
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag snäckan..Hoppas att du blir av med allt snabbt..Vill med få sålt mitt baby gym dok utan nalle björnar..
Skulle inte du spara kläderna till nästa eller?
Ha en fin söndag.kram kram

2013-01-27 @ 13:33:17
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag snäckan.Tack för i går gumman..Mysigt att träffas och ha lita tjej prat och bara prata om allt möjligt.
Ha en fin dag..Blev det lämning för Hugo i dag eller? Tänkte på det vi får passa på att göra lita saker nu när din prins åker i väg så du inte bli för sakning,,men nu så kom jag på att du har praktik nu framöver..inte bra..hihhi....Ha en fin torsdag..kommer stanna inne hela denna dag för det blåser för mtcket..krma kram

2013-01-31 @ 09:47:45
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0