Svinkoppor in tha house...

Vaknar till en underbar dag med strålande sol och varmt. Tyvärr fick både dagens och morgondagens planer ställas in då sonen lyckats få svinkoppor igen inte kul. Så får se vad vi ska ta och hitta på i dag istället.
 
Har röjt och städat i lägenheten hittils och även tvätt högen bör tas om hand
 
Snart väntar även en 50 års fest. Men inga kläder har jag till det så lite surfning på klänningar blir det idag.
Annars blir det väl till att sticka till Emporia en dera dagen.
 
På lördag blir det släktkalas för sonen, kan inte fatta att han blir 4 år. Mina föräldrar kommer komma tidigare så mannen och jag kan en liten snabbis åka och kolla på bil =) Tanken är en sådan här:
 
(bilden är googlad) 
 
 En Kia cedd Sportswagon. Nu hoppas vi på att den är som bilderna lovar. Vi behöver verkligen mer plats i
  bakluckan än vi har nu. Vi måste ju ha in:
  • En vuxengolfbag
  • En barngolfbag
  • Väskor om vi åker bort
  • Vagn till framtida barn, för sonen knappt åker vagn längre.

Dessutom har vi ju 3 katter som ibland behöver följa med om vi ska vara borta över en längre tid.                 

 Att äntligen dessutom kunna ha en egen dörr att gå ut genom, slippa hoppa ut bakom mannen. Mkt lättare att spänna fast och ta ut sonen med.

 

Nu ska jag sätta fart med maten här hemma. Får se vad den lille känner för

 

 

xoxo

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0