Mkt att förbereda..

Till lille hs födelsedag imorgon. Idag har vi varit på tippen, men även en runda till affären för att fixa det vi ska äta och till tårtan.
Kommer bli kladdkaka vi bjuder på, passade även på att göra en mina kladd kaka till morgonen. Det är tradition vi har i min familj att man får en tårta på morgonen. Kommer fortfarande ihåg de superfina små prinsesstårtor min bror knåppade ihop och dekorerade till mig när jag var yngre. Är det födelsedag så är det =)
 
Vi har fortsätt med tvättandet här idag. Blir lite röjning och inslagning av presenter när sonen gått och lagt sig sen.
Mannen stack iväg på golf med en kompis. De skulle börja med att käka stekt ägg och bacon hemma hos en kompis till kompisen. Så vi har lite alone time ikväll jag och sonen.
 
Ska bli spännande imorgon och se vad den lille gillar sina paket imorgon. Han kommer även få en liten transformers av oss.
 
Så här såg det ut förra födelsedagen:
 
 
Hoppas ni får en mysig kväll
 
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0