Glad valborg

 
Grattis till världens bästa lillebror/morbror som fyller år idag.
 
Solen strålar här i Malmö. Har sonen hemma då jag glömde bort att jag har ett arbete som ska vara inne och skrev i fsk schemat att han var ledig idag. Jaja. Vi myser här hemma och kollar lite StarWars. Ska försöka få in lite plugg mellan varven dock =)
 
Tanken är att vi senare ska gå bort till majbålet, men vi får helt enkelt se hur det blir med det. Förra året firade H valborg med mina föräldrar och brosan. Vart vi var kommer jag inte ihåg men ng måste det varit.
 
H uppflugen på morbror Fredriks axlar
 
Hoppas ni får en mysig Valborg
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack
ja nej vi kämpar på förfullt men men det går.
Idag har vi vart och ridit.
kraaam

2013-05-01 @ 15:51:28
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0