lundafest

Av någon anledning försvann hela detta inlägget. Lite snopet.
 
Vi hade iallafall lämnat bort sonen över helgen, så han var i stugan med svärföräldrarna. Han hade superkul.
Mannen och jag passade på att sticka till Lund på inflyttningsfest hos M. Mng av mannens gammla klasskompisar var där och även 2 vänner till mig. Sååå kul vi hade och som vi saknat detta gänget =)
Så mannen och jag bestämde oss för att vi skulle bjuda in dem hit inom en snar framtid, när vi kan få barnvakt.
 
Idag har det varit pluggande som gällt innan sonen hämtades på förskolan.
Nu har vi lite mys, mannen åker bort över helgen med lumpar komisarna. Hela helgen har sonen och jag en massa planer. Först ut ska Kaisa och Sanna komma på lunch på lördag =)
Söndag kommer vi gå på Alfons Åberg kalas på biblan i stan och handla present till sötaste Wilma.
 
Bjuder på en gammal bild på världens finaste
 
 
Mitt nyta beroende ;)
 
Sons of Anarchy
Bild lånad från imdb.com
 
Har laddat upp med Reda bull i kylen så jag håller mig vaken vid pluggandet. 
Mannen kom hem med hörselkåpor till mig idag, grannen bestämde sig för att spela hårdrocks musik i eftermiddags så jag kunde inte koncentrera mig ordentligt.
 
Hoppas ni får en mysig kväll
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

jaa jag får hämta den efter den 25e. så det blir super! roligt.

2012-09-18 @ 10:52:17
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina Bergquist

vad är det för lundafest? =)

2012-09-18 @ 10:52:28
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina Bergquist

ska till läkaren imorrn, så får vi se vad som händer och sker. har iaf fått träffa sjukgymnast och har övningar jag ska pyssla med tills nästa vecka då jag ska dit igen..

hopppas att allt är bra med er!
krams

2012-09-18 @ 10:53:09
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll vännen..hur var det på festen i lördags?
Hur ser din fredag ut nästa vecka..T ska på Hockey med sin pappa så vi är hemma så det är bara att komma över på fika,mat och lek..kram kram

2012-09-18 @ 21:41:23
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0