Lots to do...

Här i Malmö skinner solen och det var inte alls farligt kallt där ute, härligt. Ska se OM man hinner med en promenad senare idag. Har mkt som står på schemat:
  • Leta rätt på alla mina skidkläder, underställ mm
  • Leta efter Hs halsduk som har lagt sig på ng super ställe som jag inte hittar
  • Röja, plocka undan
  • Diska 
  • Tvätta
  • Och det viktigaste av allt, hinna Plugga.
Skidgrejerna hittade jag efter 20 min letande i förrådet, allt låg utspritt men till slut så.
Nu blir det frukost och sedan ta tag i det jag ska få gjort idag. Pluggade det mesta jag skulle i går kväll, nu ska jag bara gå igenom litteraturen och hitta det vi ska ha i vårt paper. Väntar svar från vår handledare om vi har tänkt rätt, återstår att se, kul ska det bli att skriva iallfall och min fantasi har redan börjat flöda =)
 
Allt detta ska hinnas med innan sonen ska hämtas vid 15.
Phu better get going...
 

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

usch alla är såå förkylda just nu. är inge skoj =( så drygt. är själv snorig å hes å ont i halsen. trött å slö. ändå ska man ut å röja. då mår man ju så mkt bättre. yeah right. får skylla sig själv. se om man kan vila upp sig lite..

2012-10-18 @ 23:02:39
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Hej hjärtan.
Ha en fin start på helgen..Vad för skoj ska ni göra denna helg? Här blir det nog lita shopping rundor tpå stan i morgon och vädret är bra..sen på söndag är det kalas om barnen mår bra som de gör ni..inga koppar och lär nog inte bli det heller..kram kram

2012-10-19 @ 16:20:10
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God middag snäckan.Får se hur vi gör i morgon om vi går bort eller inte..om t är ledig på fredag blir det shopping fredag :) Ha en fin dag snäckan så hörs vi av..kram kram

2012-10-24 @ 12:24:35
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0