Träning inbokad

God morgon
Här har man vaknat till strålande sol om än kallt. Dock blir det ytterligare en inne dag för oss här.
Sonen är snorig och hostig. Vi har inlett morgonen med ice age = mamma får blogga och sedan ska jag tvätta.
Sen blir det bara en massa mys och så mkt lek som den lille pallar.
Sommars förra året då mamma hade köpt en ballong på malmö festivalen till den lille
Idag är det träning inbokat med Maria, verkligen på tiden. Vi ska köra indore walking och sedan body balance. Får inviga mina nya träningskläder =)
Nu ska det tvättas här. Har väldigt lite rent att ta på mig så det är verkligen nödvändigt.
Hoppas att ni med har fint och soligt väder där ni är

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon vännen.Hoppas att allt är bra med er denna onsdags morgon.Här är det jätte bra med oss alla.

Vilket blås väder men det var ändå skönt att komma ute en stund i morse för rasta av prinsen lita..Han vill så gärna ut varje morgon och då får man bara snällt ta på sig o gå ut..i måndags hopapde vi för det regnade jätte mycket..hihihi--ska köpa regn kläder till mig sen när man inte har magen i vädret så man kan vara ute i ur och skyr.

Hoppas att du fick en bra tisdag med träning..Hoppas att din son mår bättre i dag..Känns som min prins börjar bli små snuvig men inget konstigt med alla dessa dagsi basiller..

Vad för skoj ska ni göra denna onsdag? kram kram

2011-09-07 @ 10:00:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: kornelia - mamma till Nea

De sista minuterna på BodyBalance är guld värda! Vilken jäkla energi man får efteråt! Men detta passet kör verkligen musten utav benen! Hoppas träningen gick bra! Vad är indoorewalking? Är det ett pass? Eller ni kör löpband innan?

SÅ kul de är å träna med nya träningskläder, det gör så man tar i lite extra tycker jag :D

Ja, operationen äger rum tidigt imorgonbitti, om allt går enligt planerna (Inget akut inträffar)

Usch och fy, vill bara få det överstökat!

2011-09-07 @ 22:47:16
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/
Postat av: ellenojag

Ja de där lämningarna.. men som du skriver oftast blir det mest tårarn om favoritfröken inte är där!

Det är på en reklambyrå mitt i city ;)

ha en fin dag kram

2011-09-08 @ 08:51:32
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon snäckan min.

Hoppas att du får en fin dag och får tjänsten :)

Här är man trött som bara den men ska snar hiva i mig lita kaffe för orka denna dag..

Ska till barnmorska 1130 och i dag fick Wille stanna hemma för han är så snuvig igen och hostar smått så får hoppas att han blir frisk snart igen så han kan vara på förskolan på måndag för han tycket det är så skoj.Hur mår din prins i dag då?

Om de små mår bra på lördag har du lust med en promenad bort till Ikea då om du inte jobbar konstiga tider?

På lördag ska t jobb extra så det blir mys dag med min son tills t kommer hem sen blir det åka och handla mat och fixa lita mat så man har i frysen rä tanken söndag är en lugn hemma dag med tvätt..en lugn helg..Ha en nbra torsdag sötis..kram kram

2011-09-08 @ 09:45:49
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0