En underbar Fredag

God eftermiddag

Får passa på att skriva ng rader nu när vi äntligen har det lungt på jobb. Det har ringt väldigt mkt i dag.

I Lördags bjuder iallfall Malmö på strålande sol, om än lite småkallt.

Såå trött man var när man vaknade i fredags, min pappas plan var försenat till kastrup så när han väl hade kommit ut hade redan sista tåget gått till Helsingborg. Klockan 02.00 släpper jag in honom hos oss.
Mamma mådde inte alls bra och var jättetrött så hon klarade inte av att komma hit och hämta pappa.
Tur man har en x säng på Hs rum han kunde sova i iallafall. Sen skjutsade mannen honom till tåget på morgonen.

Efter Den lille hade vaknat begav vi oss till våra bästa vänner för fika och lek för de små. Som vanligt blev det en mkt lyckad eftermiddag. Vi fick snackat en massa och killarna lekte. Lite slag blev det, men det får man ju räkna med i den åldern. Tack för en super eftermiddag vännen. Kul att du uppskattade bullarna =)
Hoppas nu vi kan få ihop ng innan madam bestämer sig för att titta ut.

Efter jobb idag är det snabbt hem för att sedan bege sig till mannens farmor på middag, hela släkten ska vara där kul =)
J och H har tagit en liten resa till Lund för att hämta hämta porslin och tupperware beställningen.

Hela söndagen spenderade mannen på golfbanan. Jag och H gick på babysim. Sedan sov han i stort sett från lite i 1 till 16.20. Fick väcka honom.

Mannen och jag avslutade helgen med Transformers the dark side of the moon och senaste modern family avsnittet. Transformers var så där tyckte jag lite seg

Nu är det tillbaka till vardagen och jobb.

Hoppas att ni får en bra start på veckan.

Avslutar med en liten bild på 2 fina killar


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Melwin ♥

ja jag kan tänka mig att den känslan är obeskrivlig! :)

2011-09-26 @ 08:57:34
URL: http://majmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon snäckan..Söt bild på sötnosarna..Såg din grabb sitta så fint på stolen när de åt frukost i dag :)

Hoppas att du får en fin måndag på jobbet.skönt väder vi har denna dag.

Tycker vi bokar in fredagen för lita fika och mys här hemma hos mig men det får bli efter 14 tiden för min prins är på förskolan..Får hoppas att W bestämmer sig att titta ut snart så man slipper ha denna mage i vädret som bara sjunker o sjunker och blir jobbigt att ta sig fram..hihihi...Vi hörs av..kram krma

2011-09-26 @ 09:20:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Då bokar vi in fredagen för en fika och lek för de små och bebis mys är målet med :)

Du ska inte behöva baka mera för jag har en del i frysen nu och kommer nog baka lita i dag med om jag känner för det lita senare.

Du ska inte tycka synd om mig för snart är hon hos oss och jag tippar på att hon är hos oss innan söndag eller får hoppas på det bästa för det hade varit så skönt att vara i form igen coh kunna ta sig fram & tillbax utan det är tung med magen..Nu när man sitter så känns det som magen ligger i famnen på en..hihhi....goda tecken är det att kroppen jobbar på det och det är skönt.Om man skulle gå över tiden så är det ändå sånära..

Ha en fin måndag vännen min..krma kram kram

2011-09-26 @ 10:00:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Vi kan fixa bilderna en kväll när våra män är med..för jag är inte så jätte teknisk..hihihi--kram kram

2011-09-26 @ 10:01:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Om det blir av på fredag så kan vi säga vid 1430 tiden för en lätt fika...

T ska vara i falsterbo med jobbet stor sätt hela dagen om jag inte skulle föda då och allt är bra med bebisen så kommer han vara med men vi tar en dag i taget så ser vi hur vi gör..kram kram

2011-09-26 @ 10:07:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Melwin ♥

ja det var verkligen kul att han gillade den så mycket! :) det är roligare att köpa saker nu också när han är lite större och uppskattar allt lite extra :)

2011-09-26 @ 11:24:06
URL: http://majmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Jag lova att hojta till om jag vill att du ska baka något till oss men det ska inte behövas för jag har en del hemma redan om jag nu inte får för mig att äta allt i dagarna..hihi..men det tror jag inte på...hihihi..

Inget skoj att komma hem & städa en massa men det måstets då och då..Ska städa i dagarna med så det är gjort...Hoppas att det kommer gå snabbt på jobbet och du får en fin eftermiddag innan du kommer hem o ska hämta hem din prins.När hämtar du hem honom? nu försäker de säkert sova lita middag..kram krma

2011-09-26 @ 11:45:33
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

mysigt med babysim.. längtar tills vi ska börja

2011-09-26 @ 20:23:32
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0