Träning

Ja det har ju blivit lite so so med den på sistonde. Ryggen har varit alldeldes kass.
Men igår drog jag med mannen på 1 h promenad för att fixa saker till lilla Wilma på babyproffsen. Mannen bar en vrålande och skrikande liten H, ut ur affären. Han ville inte sätta ifrån sig spark motorcykeln. Hade han fått välja hade vi fortfarande varit kvar där. Och den där prommisen gjorde susen, lite känningar idag, men thats it. Wonderful
Har blivit lite beställningar av nyttigheter till den lille mannen. Tyvärr var den åkpåsen jag ville ha slut i färgen jag ville ha, så det fick bli en annan. Det här klickade jag iallfall hem från Villervallas hemsida. ÄLSKAR deras färger.
Bilder lånade från Villervallas hemsida
Åkpåsen jag ville ha var i samma färsättning som jackan.
Här har vi det soligt och fint iallfall
Ha en fin dag där ute.
Kramar från mig och min lille prins

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Annars hade du kunnat kolla nere på Gallerian i Höllviken om dom hade den i den färgen eller på Harmoni barn på gågatan =)

2011-10-14 @ 10:36:25
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Annars ring o hör me dom om dom har o fråga om dom kan lägga undan =)

2011-10-14 @ 18:56:22
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Nina

å älskar oxå villervalla. kan klicka mig vilse där inne :D drömma mig bort =)



är inte så mkt i det ja packa. så bli inte för glad :D tänkte att det är bättre å skicka vidare OM nån annan vill ha det. lite så.. Orkar inte lotta ut det. :P



Trevlig helg på dig!

kramis

2011-10-21 @ 14:26:46
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0