Jobb dag

God morgon

Sitter på jobb, än så länge lungt. Får se när folk vaknar till liv och börjar ringa.
Ikväll väntar middag hos svärföräldrarna. Ska dit tidigare då H har börjat älska att vara ute.


I tisdags hade jag och H en riktigt mysig dag. Runt 10 mötte vi upp Maria och promenarade ner till mobilia där hon skulle ha kläder till Mini. H och jag fönster shoppade och åt sedan lunch på macdonalds. Hade egen mat med till honom, men inte fan ville han äta den. Vi hade en trevlig runda med min vän.


Sen somnade den lille mannen på vägen hem och jag satte mig på bakgården för att vänta på att tiden skulle bli efter 13 då vi skulle möta upp min bästa vän och hennes son på en promenad och fika.
Vi hade en jättemysig eftermiddag på Katrinetorps landeri en bit från oss. god glass och gott sällskap.
Tack för en supermysig dag kära vän, längtar till torsdag =)

Våra killar hade jätteroligt inne på gården då vi mammor tog en fika och snackade en massa.


På fredagen hämtade Hs pappa oss på dagis och sedan begav vi oss hem till mina föräldrar för fredagsmiddag och sen var tanken att J och jag skulle köra hem och H sova hos mormor och morfar. Slutade med att vi också stannade över natten och åkte tidigt nästa morgon istället. H spenderade hela dagen hos mormor och morfar medan mannen och jag:

Röjde Förrådet
Röjde balkongen
Röjde och städade lägenheten
Och körde det bort sorterade till Tippen


När vi kom hem på morgonen kom jag på att jag hade bokat tvätt, vilket jag helt hade glömt igår. Vi som verkligen behövde tvätta missade en hel timmes tvätt tid. Störigt.
Nu kommer vi äntligen in i vårat förråd igen, underbart.

På kvällen kom mormor och morfar ner för att lämna H och byta bil med oss ( vi hade tagit jeepen så vi slapp ta loss barnstol, sen får man plats med mer också) Då åt vi en god middag innan de begav sig hemmåt igen.
Tack för hjälpen underbara föräldrar.

Sen däckade mannen och jag när vi kollade på Bones.

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God förmiddag vännen..Bilden är det ingen fara med,så länge man inte ser så mycket av honom så går det bra.

Hoppas att allt är bra med er alla denna förmiddag? Här är det bra,,fast har lita järn brist så man är trött o mår smått illa men det är något man får ta..Massa energi är det allt inne i magen från bebisen.

Hoppas att det gick bra med allt med stäningen & fixningen med hemmet..Ha en skön måndag.kram kram

2011-05-09 @ 11:50:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Ang helgen som kommer är jag osäker om vi ska hem till svärfar eller ej men vi kan höras av..kram

2011-05-09 @ 11:51:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon vännen.

Hoppas att allt är bra med er alla och ni får en bra onsdag.

Hur ser morgondagen ut för en dejt? Hoppas att mår bra och kan träffas.

Tänkte om det är väder till det att vi åker upp till stan med fika och går till någon park och myser med våra småttingar.

Hoppas att du får en bra dag på jobbet.

Ang lördag så kände jag o t att vi ville ha en lördag för oss själva för bara vara vi och mysa med Wille och prinsessan i magen.

Ha en bra dag.kram kram

2011-05-11 @ 08:45:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll.

Så störigt att du har blivit förkyld och jag hoppas att du blir frisk tills nästa vecka så vi kan ta en mysig fika då.

Ha en trevlig promenad i kväll.kram krma

2011-05-11 @ 19:44:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon vännen.

Hur mår du denna dag? Här är det jätte bra med oss alla..sitter med mitt kaffe o myser med prinsen min och en sparkande prinsessa i magen :)

Hoppas att du blir frisk från förkylningen snart.Hade mer än gärna träffat dig men vill ej att min prins ska bli smittad igen för han är äntligen frisk och äter helt okej...Ha en bra torsdag,Får hoppas att solen vill titta fram under dagens gång så man kommer ut en runda.kram kram krma

2011-05-12 @ 08:16:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Godmorgon vännen.

Tyvärr känns det som min prins börjar bli lita snorig här med och börjar smått tramsa sig med maten igen..Fattar inte varför han inte kan vara kry länge.-men men vad ska man göra.kommer bli värre sen när han börjar på dagis med alla baselusker,,får hoppas att barn inte är på dagis med snoriga näsor o smittar andra...

Så skoj att du har fått massa nya kläder till Hugo,,vad för fina kläder fick han då? Ska snart köpa på mig lita dagis kläder också så man har lita extra här hemma..man skulle ha några kläder där i fall i fall.

Vad för skoj ska ni göra denna fredag? Här blir att tvätta för vi hoppade i dagarna sen ska vi ute o leka i en lekpark sen får vi ta dagen som den kommer..krma kram

2011-05-13 @ 08:26:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0