60 års firande och Hörvik

God eftermiddag mina kära

Har inte haft tid eller ork. Men jag får se till bli bättre på det här nu. Skönt att skriva av sig lite då och då.
Har hänt en del sedan sist jag skrev här inne.


Värdens bästa Pappa/Morfar har fyllt 60 år, Grattis underbara pappa. Dagen började med frukost på sängen för att sedan ge sig ut på golfbanan och spela en runda. Efter det var det picknick som väntade. Och sist men inte minst Mat på kvällen med resten av familjen.
Här kommer lite bilder från dagen:

Pappa på Tee


Mamma väntar på utslag.


Picknick



Mormor tyckte att vi hade för lite kläder på den lille så han fick låna hennes golfjacka.



Vi hade en hrälig dag tillsammans som alltid.


På lördagen gav vi oss upp till Hörvik till vår stuga för att spendera dagen och natten där.
Vi fick även besök av våra bästa vänner och vi hade en underbar dag tillsammans. Det måste vi göra igen =)

"Provkör" bilen utanför eko hallen som inte hade öpnat än.


En liten rymling som inte alls var lycklig över att ha blivit infångad.

Tyvärr glömde jag bort att använda kameran mer och det blev inga flera bilder.


På fredag väntas mysdag med min bästa vän och hennes prins.


Nu ska jag återgå till jobb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0