Vagn tittning

Hoppas att ni har haft en bättre helg än mig och mannen. Hela helgen har vi legat utslagna i maginfluensa, underbart.
Jag har aldrig haft maginfluensa och jag hoppas verkligen inte att jag får det igen. Att kräkas är det värsta jag vet.
Den lille klarade sig iallafall helskinnad så det var ju skönt.



På måndagen kom morfar ner och bjöd på ikea lunch. Mmmm köttbullar.
Hade ng mysiga timmar där, h testade deras rutchkanan och var hel såld, vet inte hur mng gng han flög upp och ner =)
Sen hämtade vi upp mormor och började med vagntestande.
Tyvärr så funkade inte Emotion vagnen till h (den gröna) var alldeldes för kort i ryggen, 2 cm till så har han växt ut den.
Testade även en baby jogger city mini, men jag gillade inte handtaget, vill ha händerna mer brett isär.
Såå det får bli en Maclaren för vår del.
Mamma och pappa ska kolla i Spanien och de kanske kan hitta den billigare där. Håller tummarna.



I morgon väntar en dag hos min bästa vän och hennes prins. En annan vän till henne skulle också komma dit.
Ska bli jättetrevligt.
Sen är det raka vägen hem och så kommer Ullis och tjejerna på fika och sen ska vi ha gäster vid 18.
hektik hektik. H lär somna som en stock imorgon kväll.



Måste bara visa upp mitt nya sovskydd till vagnen, älskar det =)
Vill du ha ett eget titta hon hos den här duktiga tjejen MIMA


Kommentarer
Postat av: Mima

Gullig du e som tipsar! =)

Kul att du e nöjd!



Kram!/Mima

2011-03-22 @ 22:28:50
URL: http://mammamima.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0