Lite nytt

Blev inget WW i torsdags, så vi får vänta tills nästa vecka och se.
Förra veckan blev det + - noll.

Började på babysim igår. Inget vidare bra, tur att det bara är 8 ggr iallafall. Inget jag skulle rekommendera.
Hoppas att vi får plats där vi vill börja inför nästa termin.

Avslutar helgen med ett jobbpass. Dock är det väldigt lungt =)

POP har fått hem en massa snygga saker, fick ett erbjudande av dem i telefonen om att köpa två par tröjor och få ett par byxor för halva priset.
Det här ska få flytta in hos H. Älskar klara färger.






Bilder lånade från POP


Så vi får se om jag kan hitta det i Hs storlek =)

Nu ska jag återgå till jobbet.

Hoppas ni får ett bra slut på er helg





Kommentarer
Postat av: Majsan

Vilka fina saker :) Det är härligt med färg!



Sv: Nja, mini åkte på feber idag. 39.04 visar termometern så nu får vi väl se hur veckan blir. Hoppas Hugo klarar sig :)

Jag slutade 15.30 idag. Hände knappt nånting på jobbet så det var lite långtråkigt :/

2011-01-30 @ 20:17:00
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: jenny

var inne på polarn i veckan och shoppade lite, dock bara rea denna gången. men jag spanade in lite bra dagiskläder så vi får se vad som får flytta in hihi



trist det där med tandborstningen, men hur gör ni på kvällen?

vi har alltid samma rutin, vi gå och hämtar pyjamasen, byter blöja, på med pyjamasen och sedan så klättrar hon upp på sin pall, jag borstar hennes tänder först och sedan så gör hon det själv. när hon borstar så är det dock mest leka med vatten och dricka lite som gäller haha

men redan från början när hon blev arg för att hon inte fick ha tandborsten så förklarade jag att mamma borstar först, sen borstar du. så det har vi alltid gjort och de dagar hon vill först så säger jag till henne att jag först och sen hon. fortsätter hon tjura (väldigt sällan) så sätter jag upp tandborsten i badrumsskåpet och så går jag ut ur badrummet och säger att då borstar vi inte. då vill hon absolut borsta och jag får göra det först..

2011-01-31 @ 00:15:12
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: jenny

ja jag är också med i klubben och älskar deras kläder. här var det dock väldigt utsorterat på rean så får väl se vad jag hittar till vanligt pris. fick också det mobilerbjudandet. lyxigt!



ja vi kör mycket på rutin, alltid på morgonen och kvällen. sen så är det ju inte alltid på morgonen att tiden blir densamma eftersom det skiljer på lämningar och så men även om tiden ändras så gör vi samma sak. så då vet hon vad som händer och hjälper till så gott det går. hihi

men prova att skapa en rutin, iaf på kvällen!



vi äter kvällsmat vid kvart över fem/halv sex och sedan får hon titta på bolibompa i 15 minuter haha sedan blir det saga och mys för att varva ner och kvart i sju, ny blöja, pyjamas borsta tänderna och så gör vi vällingen tillsammans. sedan lägger vi henne vid sju. funkar kanon!

lycka till!

kram

2011-01-31 @ 08:36:19
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0