Beställd

Så klart var maskinen slut på Net on Net i malmö och jag vill inte skicka efter den då man aldrig vet hur den håller i leverans.
Nu har jag bet min pappa och mamma att köpa med den till mig i Helsingborg istället.
Nu ska det börja bakas eget bröd =)

De kommer ner på lördag då H ska börja på sitt nya babysim Aquababy



Bild lånad från tretti.se

Har haft en undrabar helg med massa bebis mys.
W visade upp sina nya talanger i lördags. hade en myig taco kväll med våra vänner och bus med prinsarna.
Och så fick jag träffa lilla lilla L och A i söndags. Det var alldeldes för längesedan sist. Nu bor det riktigt nära med.
Tack för den fina tröjan H fick av er =).

Har även Fått tid hos läkaren för lille H och hans hosta. Skulle komma 20 min innan för att de skulle ta lite prover på honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0