Ja se de snöar

Jahopp. Då vart det dags igen, himlen e full av stora vita flingor som yr runder, massor av flingor. Marken är också täckt, suck suck dubbel suck. Visst älskar jag snö men vi har haft så det är och blir över för ett bra tag nu.
Håller på att göra oss i ordning här hemma och få i oss lite frukost.
Sedan är det Ikea som gäller med min kära vän Mindy och hennes prins.
Var såååå längesedan vi sågs nu, både jag och hugo har haft hur mkt förkylningar som helst.
Det blir till att trotsa det vita och ge sig ut.

Kommentarer
Postat av: theokleia

Mysigt med ikea! Jag och resten av familjen var där igår. Ava tyckte strålade som en sol när vi tog av henne overallen och hon fick gå omkring i varuhuset. Hon var mäkta imponerad haha... Sist jag var på ikea med henne så var hon runt halvåret och skrek som en stucken gris... inte lika kul :( Kram

2011-02-23 @ 21:32:58
URL: http://theokleia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0