Himla bra tijming ja...

Suck, lagom till att det första skitet släpper har jag nu istället blivit dunderförkyld. Men vissa husmuskurer hjälper verkligen, och jag nyser inte konstant längre och ögonen rinner inte.
Man sniffar färskpressad citron, obehagligt? SÅ IN I HELVETE, men det hjälper iallfall och det är det som är huvudsaken. Tanken var jobb idag, men ville inte smitta ner alla kollegor, imorgon skulle vi gått hem till familjen G och firat W, men det ställde vi också in vill ju inte smitta dem heller.
 
 
Mellan nys attackerna har jag dock lyckats att sortera sonens rum och dragit fram allt som ska ner i källaren och gått ner med dem när mannen kom hem, superskönt och mkt plats helt plötsligt. Lite presenter har jag också fixat, hade en del liggande hemma som skulle göras klart. Väntar till sonen lagt sig så jag kan göra klart det alldra sista. Tejp har jag ingen så jag kan inte packa in.
Ja och så vart det ju den här som skulle vara klar till sonen på lördag med ehhhmmm.
 
http://lusses.blogg.se/2009/november/traditioner-1.html
 
Inte så super mkt kvar, nallephus halsduk och huvud och sy dit de svarta konturerna men sen så =) tog bara 2 år hahaha
 
 
Går emot strömmen och bjuder istället på en härlig sommar bild. Julen i all ära, men jag längtar såååå efter värmen och sommaren
 
 
Ha en riktigt god jul där ute.
Trackback
RSS 2.0