trötttt

Sitter på jobb nu, lungt än så länge med det brukar det ju vara vid denna tiden.

Klockan 04.00 bestämde sig min lille älskling att nu var det morgon och han skulle upp och leka.
Han sprang runder lite inne i vardagsrummet, men sen lyckades jag fånga hans uppmärksamhet genom att sätta på hans nya film:


Först mös han i mammas famn. men sen fick han lite spring i benen och var bara tvungen att krypa runder i soffan och upp och ner på golvet.
Tillbaka och mös i mammas famn för att till slut lägga sig brevid och somna.
Klockan var då lite i 5 och dags för mamma att gå upp och göra sig i ordning och gå till jobbet.
Jag är ju inte specielt pigg idag, som tur är så är det inte länge jag jobbar


Gårdagen var en jättemysig dag med min kära vän mindy, tack för igår vännen.
Var en runda till ikea för att kolla på julpynt, kom hem med ng saker iallfall. lite servetter och sarvetthållare.
Sen blev det babyland och ng nappar och en filt på rea.

Vi avslutade dagen med babysim med mofar, mys =)
Det var en väldigt trött liten man som var så trött att han bara orkade äta välling till kvällsmat.
Vid halv 7 sov han som en stock


Nu ska jag ta och återgå till jobb då våra kunder börjar vakna till liv.
Ha en mysig lördag


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe mina små flickor gillar också den filmen =)



Hoppas du får en bra helg!

2010-10-23 @ 09:28:24
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Charlotte

Hehe ja jag med, den är underbar den filmen.



Ja men det är skönt med kvalitets tid med family.



Nu blir det städ och tvätt för min del.



Men ha en bra dag poå jobbet!

2010-10-23 @ 10:17:28
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Fröken M

Knäckebrödet är super gott och enkelt ! Jag brukar baka och stoppa i fina påsar eller cellofan, sen ger jag bort det ihop men en flaska vin när vi ska gå bort. En super enkel men ofta uppskattad liten present :)

Ha en toppen dag ! kram

2010-10-23 @ 10:20:14
URL: http://frokenmela.se
Postat av: teddy

Hihih ja de små har inga väckerklockor och jag kan tänka mig att det var helt normalt i hans värld att kicka igång mitt i natten :)

Vänjer man sig??



Jag börjar bli en aning skraj inför detta men allt för de små!



Hoppas ni har det lungt på jobbet och att du snart får traska hem till dina älsklingar.

Trevlig lördag.

kram kram

2010-10-23 @ 11:23:14
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ÅÅÅHHH!! jag älskar den filmen! Vi får se den på nästa tjejkväll och gråta ut! :)

2010-10-23 @ 12:44:21
Postat av: Fröken M

tack snälla !! han är en riktig liten linslus - Viggo ! Nu blir det en tur på stan för vår del, men ha en härlig lördag !

2010-10-23 @ 12:49:39
URL: http://frokenmela.se
Postat av: till lovisa

hehe lovisa, ja fast ng säger mig att em inte kommer vilja se den, vi får ta det på en av lovisa and louise day of fun.

=)

2010-10-23 @ 18:35:13
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0