Renovera klart

Snööö har äntligen kommit för att stanna. Hade ju lite på min födelsedag men nu så ligger det kvar.
Ska be morfar ta med hugos pulkor så vi kan åka pulka =) längtar.
Blev överlycklig när jag så att det hade snöat i natt. Snöar fortfarande.
ÄLSKAR snö =)

I dag blir det till att titta på ett nytt hus igen =)
Det jag var och tittade på i måndags var det alldeldes för mkt att göra på.

Måste verkligen se till att renovera klart nu är så in i h.... trött på att det är ofärdigt här hemma.
Inte mkt som behöver göras men ändå.
Lilla badrummet är det som ska fixas till.

Sen behöver vi:

Lister i hallen
Lister klart i köket
Måla köksdörrar/ lådor

Har även bestämt mig för att göra om i hallen.
Det här ska få flytta in:


Bild lånad från Darling design



Bilder lånade från Ikeas hemsida

Nu ska jag bara lyckas övertala min kära man också =)


Har en kort dag på jobb idag, redan 15.30 loggar jag av. Skönt med att sluta tidigare.
16 hämar jag den lille mannen.

Måste bara berätta en rolig sak som hände på förskolan igår.
Min man är 5 cm kortate än jag. När han hämtar sonen klämmer en av tjejerna på hans avdelning ur sig till sin pappa:
Hugos mamma är jättestor och hans pappa är jätteliten.
De är ju för söta de små


Nu ska jag snart ha lunch med min fina vän S.

Ha en bra dag och hoppas att ni har lika underbart snö väder som vi har

Kommentarer
Postat av: Nina

ska oxå ha dem där hallprylarna från ikea.måste bara ha tid å ta oss dit med. tar sån jäkla tid med lägenheten så man har inte så mkt tid över...

2010-11-25 @ 13:20:32
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Så spännande me hustittande =)

Vart har och ska ni titta på hus?

2010-11-25 @ 14:35:37
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Jaa, visst var dom!

Jo, har börjat lite me de oxå och andra märkes, mycke finare o bättre kvalite!



Ahh, men de kan vara rätt jobbigt att hålla på att renovera oxå. Hoppas ni hittar något ni fastnar för snart =)



Jo, tack de e bara bra

HUr e de me er?

2010-11-26 @ 12:59:49
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Nina

tack snälla!



å vilken tur att han inte gjorde illa sig. läskigt det där! har ni varit å köpt det nu eller?



ja fråga när vi ska hinna dit å ja det är svårt. nu blir ju inte flytten som det är tänkt heller. så det är kaos.. minst sagt :p

2010-11-26 @ 13:45:41
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0