Onsdag hela dagen

God kväll

Äntligen kan man krypa upp och ta det lungt i soffan. Fis sover, men väldigt oroligt och vaknar till stup i kvarten. Får se när han bestämer sig för att komma ordentligt till sömns ikväll.

Hela veckan är upplanderad som vanligt. Har sådan tur att jag har 3 kompisar i området med barn, så skönt att man slipper vara ensam. Har alltid ng att fika eller gå promenad med.
Tänk så tur att jag har er tjejer =) ni förgyller dagarna.

Skrutt har varit lite hård i magen denna veckan och idag grät stackarn en skvätt när han gjorde nummer 2, min stackars lille fis. Men väl hemma hos min kära vän satte magen igng igen.
Min kära vän fick öppna förnstret så mkt luktade det. Men skönt är det att den kommit igng igen. 4 ggr har han gjort nr 2 idag. Katrinplommonpuren vi köpte med oss, gjorde susen.

Tack kära vän för en trevlig fika idag. Alltid lika mysigt att träffa dig och din söta son och se hur han utvecklas för var gng.

Fis har nu börjat åla sig fram här hemma och snabbt går det, allt dras ut på golvet. Speciellt sladdar är roligt.
Allt ska stoppas i munnen. Varje morgon dammsugas det, då katterna stökar till under natten.

I helgen är det röjning, sortering, städning och ytterligare barnsäkring av lägenheten som gäller.
Imorgon ska jag se till att komma ihåg att springa ner till containern i svängen så vi blir av med det som behöver kastas. Är ju skönt om man kan slippa köra en runda till tippen, trots att den inte är så långt borta.

Nu ska jag krypa upp och mysa med mannen i soffan.
Skrutt har äntligen bestämt sig för att det är natt för honom.

Ha en trevlig onsdags kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0