Mkt att göra

Idag tar vi det lite lungt här hemma. Har så mkt vi ska hinna med imorgon nämligen.
Det enda som står på schemat idag är återbesök hos distriktsköterskan med skrutten.
Jag ska dock, röja, packa och köra ng tvättmaskiner.
Skrutten sover sin förmiddags vila nu så man får passa på då =)
Igår var det ytterligare förskolebesök. Gillade detta stället mkt bättre, de hyrde in drama pedagoger mm. Mycket bra tycker jag. Nästa vecka är det sista förskolan i området som gäller. Skrutt ska inte börja förrän nästa år men det är ju bra att vara ute i god tid, så vet man vad man har att välja på.
Fredag är det babysim som vanligt, innan dess ska jag träffa min barnmorska och sen hämta ut lite saker på apoteket. Phu. Sen hem och hämta katter och packning för att spendera helgen med föräldrarna, kul =)
Ikväll ska jag och min vän L och se avatar, ser fram emot det, en god vän, bra film och en massa snacks =) .
Bilden lånad från sfs hemsida.
Filmen kan varmt rekomenderas även om man inte gillar den sortens filmer, jättebra är den.
Måndag ska jag och skrutt ner till stan, ska lämna tillbaka en bok och göra en annan sak som jag inte tänker berätta förrän jag gjort det, vill inte jinxa det =)
Tisdag blir det till att träffa http://theokleia.blogg.se/ och hennes dotter och A och hennes son.
Ser fram emot det, ska verkligen bli kul =)
Nu ska jag sätta fart här hemma och packa så jag har gjort det. I morgon blir det inte mkt tid till det.
Hoppas att ni får en trevlig torsdag

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Tack :D jag tycker det gick jätte bra faktiskt! :D

2010-03-11 @ 15:43:07
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Caroline

håller me dig, max 3 år mellan. tycker dom ska ha npn nytta av varann. de hade jag o min syster o vi har 1.5 år mellan oss.



ja, de vi fick vi oxå göra. därav blev de sura miner.

så mysigt. vart bor din föräldrar?



hur var filmen ikväll?



hade fint

kram

2010-03-11 @ 22:42:25
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Majsan

Åh, vilket dagis var det ni besökte? Har satt Mini i kö nu och prickat för alla tre i området som alternativ.

2010-03-12 @ 09:51:29
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Mamma mina

Godmorgon hjärtat..Hoppas att bion var trevlig med L..Hoppas att solen har tittar fram hos er med i hsg...Här är det så underbart så det blir en promenad under dagen.

Hoppas att ni får en mysig helg med familjen.kram kram

2010-03-13 @ 11:10:59
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0