Skånes djurpark

Jäkla rygg suck.
vaknade vid 4 och hade lite småont där jag låg. Bestämde mig för att gå upp och ta en tablett. Det var lättare sagt en gjort kan jag säga, kunde knappt gå. Men långt om länge kom jag iallafall till badrummet och kunde ta min tablett.
När jag väl fått igång benet så gick det lite bättre att gå. Var nästan säker på att jag skulle behöva ställa in min och Ullis utflykt med barnen idag. Men sen sov jag en timme till och när jag vaknade kunde jag gå igen, skönt.
Idag är det skånes djurpark som gäller, ska se vad kidsen tycker om det.
Nu ska man passa på att ducha och sedan sova en liten sväng till.
Var uppe till halv 1 i natt. Då jag när jag kom hem från jobb lite över 00.00 kom på att räkningarna inte var inlagda.
Hoppas att ni som vi har vaknat till ett underbart sommar väder. Perfekt uteväder.
Nu ska man se till att göra sig i ordning då det är en del att fixa inför parkbesöket.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, skånes djurpark! Ha en underbar dag!

Kram

2010-06-29 @ 10:38:26
Postat av: Hanna

Hej! Poolen kommer från Ullared den köpte jag förra året innan W föddes för typ 70kr :) Den är perfekt och taket är jätte bra tycker jag:)

2010-07-01 @ 09:10:13
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: Tältet köpte jag i Ullared :) Men de har tydligen nått paket med tält och andra grejer på Babyland just nu.. till ett bra pris.

2010-07-01 @ 21:49:27
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0