Längesedan uppdatering

Har haft fullt upp.
Ng dagar innan nyår begav sig min man, jag, sonen och katterna till mina föräldrar och stannade där tills vi åkte på skidsemester, kom hem först i söndagskväll.

Hoppas er nyår var lika trevlig som vår var.

Sen bar det av till sälen för en veckas skidåkning, Vi firade även moster Js 25 års dag. Dagen spenderades i Trysil, -25. Hann bara utanför dörren så höll jag på att förfrysa fötter o händer. Det blev cafe för mig och skrutt resten av dagen, inte helt fel det heller.

Fredagen blev det ingen skidåkning precis =) Jag och min man gifte oss i sälens vackra fjällkyrka i hemlighet.
Blev lite sura miner där hemma, men vårt liv vårt beslut. Min man ville inte ha ett stort bröllop, försökte övertala honom men han ville verkligen inte.  Hur som helst hade vi en superdag. Tack för allt min älskade.
Och tack mamma för den fina bibelirden du läste, och brosan som agerade bestman, och j som var tärna/fotograf och tack pappa för att du agerade chaufför. Tack för en underbar bröllopslunch, middag och den goda tårtan
Skrutt var dock inte helt nöjd med situationen o grät, mormor och morfar gjorde allt men kunde inte lugna honom.
Kyrkvärden, var den som slutligen tog och kunde lugna ner honom.
Hade en underbar präst och musikern var jätteduktig.

Idag är det möte med babysim som startar på fredag nästa vecka, ska bli kul.
Så det blir en liten killkväll för herrarna här hemma.

Hoppas att ni får en bra vecka


Kommentarer
Postat av: Nina

man gud va roligt!!!

MASSA MASSA GRATTIS

hur trivs du som fru då? =)

2010-01-12 @ 17:31:32
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nä gud så roligt :D

STORT Grattis !!

Och att göra de så i hemlighet tycker jag är liute roligt, vi har oxå varit inne på de om vi ska gifta oss om vi ska göra de i hemlighet.



Naah, vad kärt av dig att tänka så =)

Hur gammal är din son förresten?



Ha en kanon dag !

Kram

2010-01-13 @ 10:43:36
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: theokleia

GRATTIS!!! Skönt att gifta sig i hemlighet och slippa all hysteri. Så nu är du en mrs istället miss. Schysst! :)



Vart är det ni ska gå på babysim? Jag håller på att kolla upp lite olika för att se vilket som passar bäst i tid och place.



Kramkrma

2010-01-14 @ 08:19:24
URL: http://theokleia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0