Vaccinering

Gick riktigt snabbt på vaccineringen, från det att jag ställde mig i kön, tog det 5 min tills jag fått min spruta.
Hatar sprutor, det gör ont och e obehagligt då de sprutar in. Som tur var gick det snabbt.
Sen satt man i väntrummet i 10 min, så man inte fick ng allergisk reaktion.
Våra vänner hade kommit förbi sambon i bilen när jag var där inne. Missade tyvärr min vän som hade ställt sig utanför för en pratstund, störigt.
Men när vi lata som vi var igår skulle hoppa in i blien efter att köpt BK.
Vem kör inte in på parkeringen då hehe.

Har lite ont i armen, men det är för att jag använder den. Annars bara lite huvudvärk och trött i kroppen.
lillen verkar inte alls ha reagerat. Jäkligt skönt.

Nu ska vi spendera dagen med att städa en massa och vila

Trevlig helg allihopa

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Haha ja annars hade man nog kunnat köpt den. Den verkade faktiskt rinktigt bra :)



Fan när jag vaccinerade mej fick jag skit ont i armen i flera dagar. Kunde inte röra den :S Hoppas du slipper det :)

2009-11-13 @ 10:43:24
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Mina

Godmorgon gumman...

Låter som du med har vaknat till en skön fredag..Det är så grått denna dag så man tror att snön ska komma men tror inte på det för det är inte så kallt..men det återstår att se..inte skoj att du har ont i armen & huvudvärk..Hoppas att det släpper.Ja det var skoj att träffa er en snabb stund i går..så gott det var med bk :) mums..hihi..Hoppas att du inte städa ihjäl dig i dag..Ha en skön dag med lillen.krma kram

2009-11-13 @ 10:57:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Okej ja vilken tur! Inte kul när man blir sjuk av det :(

Tack så mycket. Men man får väl räna med att må dåligt när man är gravid tyvärr. Men man får ju något underbart för det :)

2009-11-13 @ 13:03:18
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Mina

God eftermiddag gumman..Allt bra med dig.När jag tog bussen hem så tittade jag upp till er & det ser så mörkt ut sover ni eller vad gör ni..hihii....Nu är det riktigt trist väder,,regn det tycker jag inte om.,men skönt att det kommer nu & inte innan man var i väg..Så du vet vad du ska köpa till min prins i klappa..& vad kan ni själva tänka er till er prins.& ca hur mycket ska vi ge för så man vet? tittade lita i dag men vågade inte köpa något förs vi har pratat om pris klass..:) Ha en skön eftermiddag.kram kram

2009-11-13 @ 15:13:27
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

Gumman när du skriver till mig så kommer man inte in på din sida..Så du får titta på adressen när du skriver till mig..

Allt är bra med mig..lita trött efter allt i dag..men skönt att vara hemma & slappa & inte göra så mycket..Ska bara sitta här tills min t kommer hem efter 18 tiden för då är det middag..

Ska vi säga 15o kr eller är det för mycket eller för lita..Du får bestämma?

Så han ska festa med jobbet denna kväll..Låter som du kommer få en mysig hemma kväll med sötnosen..skönt med såna kvällar med...

Ska bara mysa denna kväll med massa mys soffan & dricka glögg..kunde inte hålla mig att inte köpa hem det..det blir bara jag som kommer dricka för t gillar inte det..sen blir det pepparkakor..mums vad gott..hihih..Ha en skön fredag kväll.Ja det är lungt med baljan vi får köpa ett nästa gång vi är där..kram kram

2009-11-13 @ 16:39:17
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0