Halv storm

Usch, de två senaste dagarna har det verkligen blåst och varit ruggit här i Malmö. Man får väl tyvärr suga välkommen ordentligt till hösten. Kallt är det ute med, inte kul alls.

Helgen har varit supermysig med barnmässa och filmkväll med min kära och vår underbara vänner. Tack för en härlig lördag gumman =)

Söndagen var en trevlig kväll hemma hos svärföräldrarna. Skrutt tog faktiskt ut sin napp ur munnen själv, höll den lite i handen och stoppade sedan in den igen. såå härligt att se, man blir såå stolt.
I vanliga fall tar han bara ut den.

Har blivit en hel bunt med filmer i helgen 4 st.  2 bra och 2 mindre bra.

Först ut var ovanstående film, jag gillade den inte, deras sätt att filma var väldigt irriterande. Sambon gillde den dock

Denna såg vi med våra vänner i lördags, bra och rolig.

Denna var en av våra söndags filmer, även den bra och rolig.

Den sista söndagsfilmen, även om jag inte gilar serien, var filmen trots allt bra.
(samtliga bilder lånde från cdon.com)


Nu är  det tillbaka till vardagen igen.

Lillskrutt har fått frukost nummer 2 och sover nu gott, dags för mamma att klä på sig och fixa lite här hemma, gäller att passa på när han sover.
Väntar fortfarande på svar från prästen, men dopinbjudningarn ska jag försöka göra klart iallafall.

ha en bra start på veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0