Trött

E så himla trött att jag sitter här och försöker att inte somna på jobb. Ändå har jag sovit mina 8h, misstänker att den lille har med det hela att göra.
Har av och till rejäl halsbränna med inte så kul, men man överlever.
Igår fick vi äntligen hämtat ut vår nya fläkt och sambon lyckades efter mkt svärande få upp den också. Snyggt blev det iallfall.
Annars hade vi filmkväll igår, det blev Marie Antoinette med Kirsten Dunst, nästan 2h. Bra var den om än lite lång ibland och allt stämmde ju inte helt med den verkliga historian ( men hur mng filmer gör det ) Kul att se Verseille igen iallfall. =)
bild lånad från cdons hemsida.
Kirsten gjorde en väldigt bra roll iallafall tyckte jag.

Slutar sent idag så jag e inte hemma förrän halv 7 tidigast. Inte mkt kväll för mig. Hem- äta- tv- säng.
Tur att det e helg snart, har ett lika härligt pass imorgon.

Idag är det ng somhar håller låda där inne av och till sen vid 8 i morse.

Hoppas ni får en trevlig onsdag.

Kramar från mig och den väldigt aktive Hugo

Kommentarer
Postat av: Tess [Stylish-B.se]

Hör av dig när du är i stan så kan vi se vad vi får ihop =)

2009-05-06 @ 11:35:25
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Mindy

God eftermiddag min vän..Hoppas att det kommer gå snabbt för dig på jobbet...Du åker hem när man har jobbat en timme..vill inte jobba i kväll..är så trött...blir lätt så när vädret bara vädret så som det gjorde..Hoppas att lillen mår bra där inne & du inte ha har allt för ont när den rör på sig där inne :) kram kram

2009-05-06 @ 13:19:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Så det har börjar sätta igång med toabesöken för reda dig nu..det var sent...För mig var det direkt..hihiih....Ja alla är så olika...Har du bestämt dig om du ska föda normalt eller?

Kan man så ska man..för det är en speciell känsla..för min del var det en lättnad men vist gör det ont,,jävligt ont.. men det är det värt..fast allt vara så fel den gången...Det värsta är samandragningarn när de blir allt tättare..ska bli skoj att höra vad du tycker om det..hihihi--har du börjat känna några samandragningar än eller? man kan ha det fast man inte ska föda på länge...kram kram

2009-05-06 @ 13:39:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Sammandragningar känns som kramp o håll i magen men mycket värre...rätt vanligt för många som är gravida med sin andra o tredje o flera...Ja du får allt vänta & se...Ska snart göra middag sen blir det slappa en stund till sen är det jobbet som kallar på en..mindre skoj..har du fått besked av föräkrings kassan om du får pengarna till självaste födslen eller? kram

2009-05-06 @ 14:18:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA

sv; okej;) dt såg härligt ut också :)



ha en bra dag du med!

2009-05-06 @ 14:21:21
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0