Måndag igen

Helgen var rätt lugn faktiskt, skönt att ha det så ibland.
På Lördagen var jag och min söta vän och invigde entre, men det var alldeldes för mkt folk så vi gick efter 20 min.
På kvällen kom mina vänner och vi kollade på Marley och jag och åt en god middag och efterrätt.
Filmen var rolig iallfall.

Söndagen kom mamma med Stringhyllorna vi har köpt så nu är de uppe på plats, blev väldigt bra, skall lägga upp bild.
Sen var vi en vända till tippen och kastade det som behövdes, sååå skönt att bli av med det.

Mamma var på baltiska hallen på en utsällning, de skulle binda borstar med borstbindar museet där hon går en kurs.
Så duktig hon var =).

Blev en runda på själva sy mässan med och inköp av lite grejer till scrapbooking saker, en stämpel och ett papper.
Tänkte göra lite egna påskkort =)

Annars har vi tagit det lungt och kollat film, såg Australia igår, den var bra.

Idag blir det vetrinären med pojkarna för vaccinering .
Sen skall jag röja lite till i kontoret.

Har ni ng trevligt inplanerat idag eller bara slappande?

Kommentarer
Postat av: mindy

God middag snäckan..

Jag bara slappar denna dag..fick tvinga mig upp ur sängen för att få valuta för dagen innan man ska åka & jobba...Ska bli skoj att träffas på torsdagen ingen & till helgen :) Hoppas att du får en skön måndag på jobbet.kram kram

2009-03-30 @ 12:30:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mindy

Hoppas att du blir piggare under dagen så du får en skön eftermiddag på jobbet...

Skulle de komma på lördag till er då eller? Om inte så träffar vi dem på söndag :)

Vad för gott blir det till lunch? kram kram

2009-03-30 @ 13:21:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mindy

Har inte gjort någon lunch i dag..ska snart börja med middagen..det blir coccos...wokgrönsaker.korvar & god sås...mums vad gott...Ha en skön eftermiddag gumman.kram kram

2009-03-30 @ 14:22:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mindy

Godmorgon gumman.När du skriver till mig så brukar du skriva med fel adress som ska länkas tillbax till dig..I bland är det till en lollo i Australien sen nästa är det till Lovisa...Så ha lita mer koll på det gumman...

Hoppas att du får en skön tisdag.kram kram

2009-03-31 @ 09:46:39
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0